lördag 16 april 2016

Tiden rusar iväg!

Usch vad det har gått långt mellan inläggen nu! 
Men nu är jag nog på banan igen, men med mer att göra än någonsin förr! 
Tiden rusar iväg och mycket har hänt.

Den 11 mars kom vår efterlängtade lille Alfred till världen!
Helt underbar liten krabat har vi fått :) lyckan är total kan jag säga! 
Tufft men helt underbart. En ny del i mitt liv har startat, ett mer eller mindre livslångt ansvar. 

Nog för att vi är lyckliga för det lilla miraklet, men det värmer nästan ännu mer när man ser våra anhöriga runt omkring nästan glädjas ännu mera! Glädjen väger upp trötthet och motgångar.

Så nu är jag ju då föräldraledig och tänker att det kanske kommer finnas lite mer tid till bloggen för de som är intresserade av att följa mitt liv via nätet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar